Word of Mouth Marketing

Spraw, by konsumenci Twojej marki zaczęli ją rekomendować

Poznaj potęgę marketingu rekomendacji (Word-of-Mouth Marketing) i spraw, by opinie o marce kształtowały decyzje zakupowe Twoich Klientów.

Dowiedz się jakie narzędzia i taktyki WoMM możesz wykorzystać, by wzmocnić rekomendację marki i osiągnąć konkretne efekty biznesowe!

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom nowoczesnych narzędzi, taktyk i rozwiązań z zakresu marketingu rekomendacji (on-line i off-line).
Koncentrujemy się przede wszystkim na omawianiu aspektów praktycznych, ze szczególnym uwzględnieniem mechaniki kampanii WoMM, ich rodzajów i aspektów związanych z realizacją działań w poszanowaniu obowiązującego prawa i standardów etycznych.

DLA KOGO

Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się komunikacją marketingową – w szczególności Brand Managerom, Marketing Managerom, Dyrektorom Marketingu.

Szkolenie wymaga elementarnej wiedzy z zakresu strategii marki i marketingu internetowego (z naciskiem na mechanizmy social media marketingu).

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

Poznasz innowacyjne narzędzia, taktyki i gotowe do wdrożenia rozwiązania, które wpłyną na rozważanie a nawet sprzedaż! 

Dowiesz się jakie możliwości oferuje WoMM i zapoznasz się z badaniami i licznymi praktycznymi przykładami potwierdzającymi skuteczność omawianych taktyk.

RODZAJ SZKOLENIA

szkolenie dedykowane (zamknięte) dla firm

DŁUGOŚĆ SZKOLENIA

szkolenie całodzienne

CZAS I MIEJSCE

terminy i miejsce indywidualnie dopasowane do możliwości Twojej firmy (możliwe są zarówno lokalizacje zewnętrzne – w profesjonalnych centrach konferencyjnych z cateringiem, sesje wyjazdowe, jak również szkolenia w siedzibie Klienta).

MAKSYMALNA LICZBA UCZESTNIKÓW

optymalna wielkość grupy nie powinna przekraczać 15 osób. Cena szkolenia nie zależy od wielkości grupy.

CERTYFIKATY UCZESTNICTWA

uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty uczestnictwa oraz materiały edukacyjne

AGENDA SZKOLENIA

BLOK 1.

Wprowadzenie do marketingu rekomendacji

  • kryzys zaufania do komunikacji mediowej i wzrost roli rekomendacji. Fakty, liczby i trendy.
  • Customer Journey w Internecie – czyli o roli rekomendacji w procesie decyzyjnym klientów w sieci
  • oddziaływanie na preferencję marki i satysfakcję klienta
  • WoM, WoMM, liderzy opinii, satysfaktory, delightery, RTT i inne pojęcia związane z marketingiem rekomendacji

BLOK 2.

Liderzy opinii

  • krzywa Rogersa i pojęcie liderów opinii w świetle najświeższych badań naukowych
  • Inspirujące przykłady wykorzystania liderów opinii w różnych kategoriach produktowych – case studies
  • metody określania i dotarcia do liderów opinii
  • budowanie relacji z lideramii opinii i influencerami
  • gdzie kończy się WoMM, a zaczyna product placement?

BLOK 3.

Taktyki i narzędzia WoMM

  • amplifying internetowy
  • rzecznik marki w Internecie
  • zarządzanie reputacją marki
  • kampanie marketingu rekomendacji
  • platformy ambasadorskie
  • pozostałe taktyki: cause marketing, ambush marketing, viral marketing, trendsetting i inne
  • planowanie kampanii WoMM krok po kroku
  • etyka w działaniach WoMM (kodeks WoMMA)
  • złe i nieetyczne praktyki w kampaniach WoMM

BLOK 4.

Pomiar skuteczności i warsztat praktyczny

  • wskaźniki efektywności i metody pomiaru
  • jak przeliczyć buzz na wartość biznesową dla firmy
  • Net Promoter Score jako uniwersalny wskaźnik skuteczności
  • ćwiczenia praktyczne w grupach

CERTYFIKOWANY TRENER

Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik – związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

 

Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.

Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.

Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.

Krzysztof Winnik

SZKONTAKTUJ SIĘ I ZAPYTAJ O SZKOLENIE

Kontakt

INNE POLECANE SZKOLENIA

DIMAQ logo

Szkolenia prowadzone przez trenera certyfikowanego przez IAB Polska DIMAQ.