Tworzenie treści do Internetu

Poznaj najlepsze praktyki tworzenia treści redakcyjnych do Internetu.

Twórz treści, które faktycznie angażują.
Szkolenie warsztatowe dedykowane redakcjom internetowym i firmom prowadzącym działania content marketingowe (np. blogi firmowe).

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom zasad i praktycznej wiedzy redagowania treści pod kątem publikacji w internecie.

Szkolenie w szczególności dotyka zagadnień związanych z pracą redaktorów i wydawców internetowych. Program został podzielony na 2 części – teoretyczno-szkoleniową i praktyczną – warsztatową.

DLA KOGO

Szkolenie dedykowane jest pracownikom redakcji internetowych – redaktorom, redaktorom naczelnym, wydawcom oraz wszystkim tym, którzy zajmują się tworzeniem i publikowaniem treści w internecie.
Ponadto szkolenie kierowane jest do firm prowadzących blogi firmowe i inne formy redakcyjne.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

Dowiesz się:

  • jak Internauci czytają teksty w sieci i co z tego wynika dla zasad ich redagowania
  • jak tworzyć perswazyjne treści, które angażują czytelnika
  • jak organizować, zarządzać i dokonywać pomiarów skuteczności działań content marketingowych
  • jak pisać do internetu (styl, struktura, ton, forma, treść)

Zdobędziesz umiejętność:

  • redagowania atrakcyjnych dla odbiorców tekstów
  • zarządzania cyklem wydawniczym w Internecie
  • analizowania wyników i optymalizacji

RODZAJ SZKOLENIA

szkolenie dedykowane (zamknięte) dla firm

DŁUGOŚĆ SZKOLENIA

szkolenie całodzienne

CZAS I MIEJSCE

terminy i miejsce indywidualnie dopasowane do możliwości Twojej firmy (możliwe są zarówno lokalizacje zewnętrzne – w profesjonalnych centrach konferencyjnych z cateringiem, sesje wyjazdowe, jak również szkolenia w siedzibie Klienta).

MAKSYMALNA LICZBA UCZESTNIKÓW

optymalna wielkość grupy nie powinna przekraczać 15 osób. Cena szkolenia nie zależy od wielkości grupy.

CERTYFIKATY UCZESTNICTWA

uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty uczestnictwa oraz materiały edukacyjne

AGENDA SZKOLENIA

BLOK 1.

Pisanie do internetu – podstawy

  • Internauci – kim są i co ich różni od czytelników tekstów drukowanych?
  • podstawowe pojęcia: skanowanie, skimowanie, linia Z i linia F, krzywa Quartza, linia zanurzenia tekstu
  • Zasada 5 sekund
  • Gradacja treści i user experience

BLOK 2.

Tworzenie treści do internetu

  • Struktura tekstu – model MLA, odwrócona piramida, longform
  • Ton i forma publikacji
  • Styl i formatowanie
  • Zasady tworzenia treści pod kątem skanowania
  • Tworzenie perswazyjnych tekstów

BLOK 3.

Organizacja i zarządzanie kontentem

  • Rodzaje kontentu w podziale na rózne grupy odbiorców
  • Metody zarządzania kontentem
  • Organizacja kontentu na stronie www
  • Monetyzacja kontentu – przedstawienie modeli i ich zastosowań

BLOK 4.

Warsztat dziennikarski

Warsztat – przeredagowujemy wybrane teksty opublikowane w Internecie pod kątem zgodności z omawianymi zagadnieniami.

CERTYFIKOWANY TRENER

Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik – związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

 

Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.

Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.

Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.

Krzysztof Winnik

SZKONTAKTUJ SIĘ I ZAPYTAJ O SZKOLENIE

Kontakt

INNE POLECANE SZKOLENIA

DIMAQ logo

Szkolenia prowadzone przez trenera certyfikowanego przez IAB Polska DIMAQ.