Social Media Marketing

strategiczny marketing społecznościowy

Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by uzyskać konkretne efekty biznesowe i komunikacyjne. Poznasz taktyki i narzędzia stosowane przez firmy, które odniosły sukces. Od moderowania treści po budowanie kanałów customer care w mediach społecznościowych i wykorzystanie Facebook AdExchange.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom najlepszych praktyk związanych z marketingiem społecznościowym w kontekście strategicznego wykorzystania zdobytej wiedzy w działaniach marketingowych i sprzedażowych.
Koncentrujemy się przede wszystkim na praktycznych aspektach o strategicznym znaczeniu dla marketerów. Dlatego odnosimy się do lokalnej specyfiki rynku i omawiamy tematykę z perspektywy skuteczności, a nie jedynie możliwości jakie dają social media.

DLA KOGO

Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się marketingiem, sprzedażą i wsparciem marketing i sprzedaży po stronie firm i korporacji – w szczególności: Brand Managerom, Digital Managerom, Dyrektorom Marketingu, Dyrektorom Sprzedaży.

Szkolenie kierowane jest do managerów współpracujących z agencjami i ma charakter strategiczny. Nie jest to szkolenie dla osób samodzielnie prowadzących działania social media i chcących zdobyć „techniczną” wiedzę.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

Dowiesz się jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych wykraczający poza obecność na Facebooku. Poznasz taktyki i sprawdzone strategie w świetle najlepszych i najbardziej spektakularnych kampanii z Polski i Świata i najświeższych badań uwzględniających skuteczność działań w kanale social media.

RODZAJ SZKOLENIA

szkolenie dedykowane (zamknięte) dla firm

DŁUGOŚĆ SZKOLENIA

szkolenie całodzienne

CZAS I MIEJSCE

terminy i miejsce indywidualnie dopasowane do możliwości Twojej firmy (możliwe są zarówno lokalizacje zewnętrzne – w profesjonalnych centrach konferencyjnych z cateringiem, sesje wyjazdowe, jak również szkolenia w siedzibie Klienta).

MAKSYMALNA LICZBA UCZESTNIKÓW

optymalna wielkość grupy nie powinna przekraczać 15 osób. Cena szkolenia nie zależy od wielkości grupy.

CERTYFIKATY UCZESTNICTWA

uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty uczestnictwa oraz materiały edukacyjne

AGENDA SZKOLENIA

BLOK 1.

Social Media Marketing

  • social media landscape – przegląd faktów, danych, liczb i głównych platform społecznościowych
  • internauci na społecznościach – fakty, liczby, trendy
  • inspirujące przykłady wykorzystania social media marketingu
  • social media marketing na tle innych obszarów komunikacji marketingowej – nadejście nowego rodzaju marek – social brands

BLOK 2.

Social Media Listening

  • narzędzia i metody zdobywania wiedzy o konsumencie
  • monitoring internetu i social media listening
  • taktyki wykorzystania social media listeningu
    • badania etnograficzne i analizy pogłębione
    • taktyki reaktywne i proaktywne
    • działania niestandardowe

BLOK 3.

Planowanie taktyczne

  • co angażuje internautów? badania i najlepsze przykłady prowadzenia dialogu w sieci
  • edgerank – czyli co decyduje o tym, co widzimy na Facebooku
  • zasięg organiczny, płatny i wirusowy
  • planowanie angażującego kontentu
  • budowanie i angazowanie społeczności
  • obsługa klienta i zarządzanie reputacją marki
  • social media jako platforma mediowa

BLOK 4.

Reklama na Facebooku i innych społecznościach

  • 3 sposoby zarządzania reklamami na Facebooku
  • formaty i podstawowe możliwości targetowania
  • modele rozliczeń
  • zaawansowane techniki: custom audiences, lookalike audiences i remarketing
  • reklama na Twitterze, Instagramie i LinkedIn

BLOK 5.

Wskaźniki i analityka social media

  • wskaźniki efektywności vs szkoła jakościowa – czyli jak mierzyć efekty w social mediach?
  • czy media społecznościowe sprzedają? jak to robią najlepsi
  • narzędzia wspierające analitykę mediów społecznościowych
  • dobór wskaźników ewaluacji i optymalizacja działań

BLOK 6.

Zarządzanie kryzysowe i współpraca z agencją

  • kryzysy w mediach społecznościowych
  • metody zarządzania kryzysem
  • działania prewencyjne
  • jak wybrać agencję odpowiedzialną za działania social media
  • czy na rynku jest jeszcze miejsce dla agencji zajmującej się wyłącznie mediami społecznościowymi?
  • praktyczne wskazówki i porady

CERTYFIKOWANY TRENER

Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik – związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

 

Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.

Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.

Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.

Krzysztof Winnik

SZKONTAKTUJ SIĘ I ZAPYTAJ O SZKOLENIE

Kontakt

INNE POLECANE SZKOLENIA

DIMAQ logo

Szkolenia prowadzone przez trenera certyfikowanego przez IAB Polska DIMAQ.