DIMAQ logo

Branżowy standard kompetencji cyfrowych

Zdobądź certyfikat potwierdzający wiedzę, kompetencje i umiejętności związane z digital marketingiem.
Przygotuj pracowników w swojej firmie do egzaminu DIMAQ pod okiem akredytowanego przez IAB Polska trenera.

Pobierz broszurę szkolenia

6

intensywnych dni szkolenia

500+

przeszkolonych osób

100%

satysfakcji ze szkoleń

95%

zdawalności certyfikatu

PROGRAM STANDARYZACJI I WERYFIKACJI KOMPETENCJI CYFROWYCH DLA FIRM

Jestem certyfikowanym trenerem programu DIMAQ (Digital Marketing Qualifications). Przygotowuję firmy do cyfrowej transformacji pomagając pracownikom zdobyć wiedzę, kwalifikację i umiejętności cyfrowe w oparciu o pierwszy w Polsce obowiązujący standard stworzony przez IAB Polska.

Unikalny standard gwarantujący najwyższą jakość szkoleń

Sześciodniowy, obszerny program treningowy przygotowujący do zdobycia wiedzy i umiejętności w różnych obszarach marketingu internetowego – od strategii po działania taktyczne.

Korzyści ze szkolenia i certyfikacji

Wprowadzając szkolenia DIMAQ do swojej firmy przygotujesz pracowników do zdobycia wiedzy i umiejętności pozwalających swobodnie podejmować skuteczne decyzje związane z mediami cyfrowymi i współpracować z partnerami zewnętrznymi (agencjami, domami mediowymi, dostawcami).
Egzamin DIMAQ (przeprowadzany opcjonalnie przez IAB Polska) stanowi dopełnienie szkolenia pozwalające zweryfikować wiedzę i uzyskać jej potwierdzenie w postaci dokumentu uznawanego na terenie całej Unii Europejskiej.

Profesjonalny program szkoleniowy sprawdzony przez największych

Program DIMAQ został przygotowany pod okiem ekspertów IAB Polska i jest skutecznie wdrażany na polskim rynku od 2015 roku. Dzięki tym doświadczeniom – wartość merytoryczna szkolenia jest ciągle udoskonalana i wzbogacana.

PROGRAM SZKOLENIOWY DIMAQ

DZIEŃ 1.

wprowadzenie do DIMAQ

test próbny

digital marketing – podstawowe zagadnienia

digital media landscape

planowanie kampanii online

display advertising

współpraca z agencją

DZIEŃ 2.

Content marketing – wprowadzenie

Rodzaje i taktyki content marketingu

Video marketing – wprowadzenie

Tworzenie kontentu video i współpraca z influencerami

Mobile Marketing – wprowadzenie

Aplikacje i reklama mobilna

DZIEŃ 3.

SEM – SEO i SEA

Performance marketing

RTB i Programmatic buying

DZIEŃ 4.

Social Media Landscape

Social Media – trendy i kierunki

Social Media Listening – taktyki

Planowanie działań social media

Social Media Advertising

DZIEŃ 5.

E-mail marketing – wprowadzenie

E-mail marketing – kierunki rozwoju

Segmentacja i zarządzanie konsumencką bazą danych

Planowanie kampanii e-mail marketingowych

Marketing Automation

DZIEŃ 6.

E-commerce – wprowadzenie

Modele biznesowe sprzedaży w sieci

Analityka internetowa

User Experience i Usability

Webanalityka

Zagadnienia prawa w sieci

Pobierz broszurę programu DIMAQ i skontaktuj się w sprawie szkoleniaPobierz broszurę

WYBRANI KLIENCI PROGRAMU SZKOLENIOWEGO DIMAQ

logo Orange
Sanofi logo
HBO logo
Burda logo