Planowanie kampanii digital

Naucz się tworzyć skuteczne i angażujące kampanie w Internecie

Dowiedz się, jak planować skuteczne i angażujące kampanie w internecie.

Poznaj narzędzia, zdobądź warsztat strategiczny i odkryj nowe możliwości dla swojej marki.

Szkolenie wzbogacone o liczne praktyczne przykłady i case studies.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy i zapoznanie uczestników z nowoczesnymi koncepcjami planowania strategicznego obecności marki w sieci. 
Szkolenie wymaga podstawowej wiedzy z zakresu media-planningu i strategii marki. Koncentrujemy się przede wszystkim na omawianiu aspektów praktycznych w obszarze B2C. Liczne przykłady i case-studies równoważą teorię z praktycznymi walorami szkolenia.

DLA KOGO

Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się marketingiem B2C – w szczególności Brand Managerom, Marketing Managerom, Dyrektorom Marketingu, Digital Managerom i specjalistom wspomagającym pracę marketerów w działaniach internetowych.
Szkolenie wymaga od uczestników elementarnej wiedzy w zakresie planowania mediów i współpracy z domem mediowym i agencją kreatywną. Ze względu na strategiczny charakter szkolenia niezbędne są również kompetencje w zakresie strategii marki i budowania marki.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

Dowiesz się jak planować i realizować skuteczne i angażujące kampanie internetowe integrując kanały dotarcia i wykorzystując innowacyjne taktyki komunikacji z konsumentem.

RODZAJ SZKOLENIA

szkolenie dedykowane (zamknięte) dla firm

DŁUGOŚĆ SZKOLENIA

szkolenie całodzienne

CZAS I MIEJSCE

terminy i miejsce indywidualnie dopasowane do możliwości Twojej firmy (możliwe są zarówno lokalizacje zewnętrzne – w profesjonalnych centrach konferencyjnych z cateringiem, sesje wyjazdowe, jak również szkolenia w siedzibie Klienta).

MAKSYMALNA LICZBA UCZESTNIKÓW

optymalna wielkość grupy nie powinna przekraczać 15 osób. Cena szkolenia nie zależy od wielkości grupy.

CERTYFIKATY UCZESTNICTWA

uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty uczestnictwa oraz materiały edukacyjne

AGENDA SZKOLENIA

BLOK 1.

Wprowadzenie

  • digitalizacja w działaniach marketingowych – gdzie dziś jesteśmy i jaka czeka nas przyszłość?
  • ewolucja planowania taktycznego i roli mediowej kanałów internetowych
  • Internet jako kanał komunikacji marketingowej na tle innych klas mediowych
  • omni-channel i zintegrowane planowanie komunikacji marketingowej
  • koncepcje i modele strategiczne:
    • Inbound marketing vs Oubound Marketing
    • Audience byuing vs Placement buying
    • Mainstream vs Longtail
    • Brand Laddering a kanały komunikacji w internecie
    • lejek zakupowy i odwrócony lejek

BLOK 2.

Analiza: metody, narzędzia i źródła informacji

  • źródła wiedzy o konsumencie w sieci
  • podstawowe wskaźniki stosowane w marketingu internetowym
  • pozyskiwanie insightów

BLOK 3.

Definiowanie celów kampanii

  • jak budować kampanie realizujące konkretne cele biznesowe i marketingowe
  • identyfikowanie barier
  • definiowanie celów komunikacyjnych i mediowych
  • praca z briefem komunikacyjnym i mediowym

BLOK 4.

Definiowanie grup odbiorców

  • jak przełożyć język ATLu na język internetu
  • targetowanie behawioralne i inne możliwości, jakich nie dadzą media off-line’owe
  • segmentacja i granulacja grup docelowych w działaniach internetowych

BLOK 5.

Angażowanie i definiowanie wartości dla internauty

  • jak budować kampanie, które wywołują emocje i są zauważalne
  • zasięg, wizerunek i zaangażowanie – jak pogodzić te 3 obszary?
  • case studies

BLOK 6.

Taktyki i kanały komunikacji

  • przegląd taktyk B2C zorientowanych na pozyskiwanie klientów, budowanie preferencji marki, działań zachęcających do kupna produktu i kampanii lojalizujących konsumenta
  • twozenie zintegrowanych planów komunikacyjnych
  • innowacyjne strategie digitalowe (case-studies)

BLOK 7.

Budżetowanie i pomiar skuteczności

  • metody płatności i rozliczeń
  • metody weryfikacji skuteczności działań
  • optymalizacja konwersji

CERTYFIKOWANY TRENER

Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik – związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

 

Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.

Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.

Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.

Krzysztof Winnik

SZKONTAKTUJ SIĘ I ZAPYTAJ O SZKOLENIE

Kontakt

INNE POLECANE SZKOLENIA

DIMAQ logo

Szkolenia prowadzone przez trenera certyfikowanego przez IAB Polska DIMAQ.