Digital Marketing leków Rx

Dowiedz się, jak wykorzystać możliwości Internetu w działaniach dla leków Rx

Zacznij skutecznie komunikować się z lekarzami i profesjonalistami medycznymi.

Poznaj możliwości prowadzenia dialogu z pacjentem o obszarach terapeutycznych respektując obowiązujące prawo.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami i najlepszymi praktykami wykorzystania marketingu internetowego w obszarze komunikacji leków Rx.
Koncentrujemy się przede wszystkim na omawianiu aspektów praktycznych zwracając uwagę na specyfikę branży leków innowacyjnych i generycznych oraz obowiązujące prawo.

DLA KOGO

Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się marketingiem po stronie korporacji prowadzących biznes na rynku healthcare & medical – w szczególności koncernom farmaceutycznym.
Szkolenie kierowane jest głownie do digital managerów, product managerów, marketing managerów, dyrektorów marketingu. Poruszane są również aspekty interesujące z punktu widzenia pracowników działów Market Access, Complience i Medical.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

Poznasz skuteczne strategie, taktyki i narzędzia, które skutecznie wspierają działania komunikacyjne leków Rx. Dowiesz się m.in:

  • jak dotrzeć do lekarzy i skutecznie się z nimi komunikować w Internecie
  • jak tworzyć interesujace treści kierowane do HCPs i profesjonalistów medycznych
  • jak komunikować się z pacjentami w obszarze edukacji związanej z obszarem terapeutycznym
  • jak technologie zmieniają sposób działania firm farmaceutycznych

RODZAJ SZKOLENIA

szkolenie dedykowane (zamknięte) dla firm

DŁUGOŚĆ SZKOLENIA

szkolenie całodzienne

CZAS I MIEJSCE

terminy i miejsce indywidualnie dopasowane do możliwości Twojej firmy (możliwe są zarówno lokalizacje zewnętrzne – w profesjonalnych centrach konferencyjnych z cateringiem, sesje wyjazdowe, jak również szkolenia w siedzibie Klienta).

MAKSYMALNA LICZBA UCZESTNIKÓW

optymalna wielkość grupy nie powinna przekraczać 15 osób. Cena szkolenia nie zależy od wielkości grupy.

CERTYFIKATY UCZESTNICTWA

uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty uczestnictwa oraz materiały edukacyjne

AGENDA SZKOLENIA

BLOK 1.

Pharma digital marketing

  • Digital Landscape – obraz rynku internetowego w Polsce i na świecie
  • Konsumenci w cyfrowym świecie – kim są i co ich charakteryzuje?
  • Lekarze i pacjenci w sieci – w Polsce i na Świecie – fakty i liczby
  • Aktywność głównych graczy na Polskim rynku – przegląd innowacyjnych kampanii i działań niestandardowych
  • Serwisy internetowe dla lekarzy i możliwości reklamowe
  • Trendy, które zmieniają świat farmacji – przegląd najważniejszych trendów w obszarze digital

BLOK 2.

Narzędzia i taktyki

Edukacja pacjentów w sieci:

  • serwisy www (dot. obszaru terapeutycznego)
  • media społecznościowe
  • zarządzanie obszarem terapeutycznym
  • video marketing, kampanie społeczne

Budowanie relacji z HCPs i pacjentami

  • e-mailing do baz zewnętrznych i własnych
  • partnerstwo z wydawcami
  • video streaming
  • e-detailing i aplikacje

BLOK 3.

Taktyki zaawansowane

  • Search Engine Marketing – wprowadzenie (SEM) – SEO i SEA
  • Search Engine Optimization (SEO) – wszystko co powinieneś wiedzieć o White SEO
  • Social Media i content marketing – jak prowadzić skuteczny dialog o obszarze terapeuytycznym w zgodzie z obowiązującym prawem?
  • Niestandardowe taktyki i narzędzia: beacony, IoM, checklisty i samodiagnoza, telemedycyjna, aplikacje mobilne etc.

CERTYFIKOWANY TRENER

Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik – związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

 

Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.

Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.

Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.

Krzysztof Winnik

SZKONTAKTUJ SIĘ I ZAPYTAJ O SZKOLENIE

Kontakt

INNE POLECANE SZKOLENIA

DIMAQ logo

Szkolenia prowadzone przez trenera certyfikowanego przez IAB Polska DIMAQ.