Pharma Marketing – Trendy

Poznaj trendy i innowacje w marketingu leków Rx i OTC

Poznaj innowacyjne narzędzia, taktyki i trendy internetowe
i zacznij je wykorzystywać w działaniach swojej marki.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom nowoczesnych rozwiązań i trendów w zakresie komunikacji internetowej leków Rx i OTC.
Koncentrujemy się przede wszystkim na omawianiu aspektów praktycznych, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży farmaceutycznej i komunikacji z pacjentem i lekarzem.

DLA KOGO

Szkolenie dedykowane jest osobom zajmującym się marketingiem po stronie korporacji prowadzących biznes na rynku healthcare & medical – w szczególności koncernom farmaceutycznym.
Szkolenie kierowane jest głownie do digital managerów, product managerów, marketing managerów, dyrektorów marketingu. Poruszane są również aspekty interesujące z punktu widzenia pracowników działów Market Access, Complience i Medical.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

Poznasz innowacyjne narzędzia, taktyki i trendy komunikacyjne, które skutecznie wspierają działania marketingowe i sprzedażowe w sieci usprawniając komunikację z lekarzami, pacjentami i farmaceutami.

RODZAJ SZKOLENIA

szkolenie dedykowane (zamknięte) dla firm

DŁUGOŚĆ SZKOLENIA

szkolenie całodzienne

CZAS I MIEJSCE

terminy i miejsce indywidualnie dopasowane do możliwości Twojej firmy (możliwe są zarówno lokalizacje zewnętrzne – w profesjonalnych centrach konferencyjnych z cateringiem, sesje wyjazdowe, jak również szkolenia w siedzibie Klienta).

MAKSYMALNA LICZBA UCZESTNIKÓW

optymalna wielkość grupy nie powinna przekraczać 15 osób. Cena szkolenia nie zależy od wielkości grupy.

CERTYFIKATY UCZESTNICTWA

uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty uczestnictwa oraz materiały edukacyjne

AGENDA SZKOLENIA

BLOK 1.

Trendy w marketingu produktów medycznych

  • Zmiany w roli kanału digital w komunikacji z HCP i pacjentem
  • Content Marketing i rozwój komunikacji wizualnej
  • Mobile marketing i mobile web
  • Samodiagnoza i telemedycyna
  • Wearable devices i Internet-of-Medical Devices (IoM)
  • Grywalizacja i mechanizmy angazujące w branży healthcare
  • Smartfonizacja i wzrost znaczenia tabletu w pracy PH
  • Customer Experience w komunikacji obszarów terapeutycznych

BLOK 2.

Wyzwania dla pharma marketingu

Data-Driven Marketing – MCM i omnichannel marketing bazujący na danych – jak je zbierać, jak przetwarzać, jak segmentować i jak uzupełniać?

HCP Journey Planning – planowanie komunikacji z lekarzem z perspektywy całości organizacji i obszarów terapeutycznych – nie tylko poszczególnych produktów i wpisujące się w tą zmianę zjawiska: wykorzystanie systemów klasy eCRM, content marketing, triggered based marketing

Zero Moment of Truth i customer journey w branży healthcare – zmieniająca się rola Internetu w podejmowaniu decyzji związanych ze zdrowiem i wpływ dyskusji w sieci na edukację, prewencję i przełamywanie barier w zachowaniach pacjentów

BLOK 3.

Warsztat – inkubacja innowacji

Przedstawienie narzędzia CJM – Customer Journay Map i próba zmapowania momentów w podróży pacjenta w wybranym obszarze terapeutycznym, które można uzupełnić wykorzystując narzędzia wpisujące się w trendy (praca w grupach).

CERTYFIKOWANY TRENER

Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik – związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

 

Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.

Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.

Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.

Krzysztof Winnik

SZKONTAKTUJ SIĘ I ZAPYTAJ O SZKOLENIE

Kontakt

INNE POLECANE SZKOLENIA

DIMAQ logo

Szkolenia prowadzone przez trenera certyfikowanego przez IAB Polska DIMAQ.