Digital Marketing

Marketing internetowy - wprowadzenie

Poznasz potęgę marketingu internetowego i jego miejsce wśród innych obszarów komunikacji marketingowej. Dowiesz się kim są i co ukształtowało cyfrowego konsumenta.

Ekspresowe (jednodniowe) szkolenie wprowadzające do świata marketingu internetowego – bogate w liczne studia przypadków.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest ekspresowe (w formie jednodniowej) wprowadzenie uczestników w obszar marketingu internetowego. Koncentrujemy się przede wszystkim na omawianiu aspektów praktycznych ze szczególnym naciskiem na specyfikę Polski na tle innych krajów.

Szkolenie ma charakter praktyczny – jest wzbogacone licznymi przykładami i case-studies, a także danymi liczbowymi i badaniami odnoszącymi się zarówno do globalnych trendów, jak również lokalnego rynku.

DLA KOGO

Szkolenie dedykowane jest w szczególności marketerom, jak również pracownikom sprzedaży i specjalistom chcącym ugruntować i usystematyzować wiedzę w zakresie marketingu internetowego.

Poruszana tematyka ma charakter wprowadzający – nie jest to zatem szkolenie specjalistyczne kierowane do specjalistów i ekspertów zajmujących się digital marketingiem.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ

Zrozumiesz specyfikę internetu na tle innych klas mediowych, dowiesz się co charakteryzuje współczesnych internautów i jakie możliwości marketingowe i sprzedażowe oferuje dziś rynek reklamy internetowej.

Dzięki kompleksowej, ekspresowej formie szkolenia zdobędziesz podstawową wiedzę pozwalającą na swobodną współpracę z wyspecjalizowaną agencją i pracownikami innych, wyspecjalizowanych w obszarze digital marketingu działów w firmie.

RODZAJ SZKOLENIA

szkolenie dedykowane (zamknięte) dla firm

DŁUGOŚĆ SZKOLENIA

szkolenie całodzienne

CZAS I MIEJSCE

terminy i miejsce indywidualnie dopasowane do możliwości Twojej firmy (możliwe są zarówno lokalizacje zewnętrzne – w profesjonalnych centrach konferencyjnych z cateringiem, sesje wyjazdowe, jak również szkolenia w siedzibie Klienta).

MAKSYMALNA LICZBA UCZESTNIKÓW

optymalna wielkość grupy nie powinna przekraczać 15 osób. Cena szkolenia nie zależy od wielkości grupy.

CERTYFIKATY UCZESTNICTWA

uczestnikom szkolenia zostaną wydane certyfikaty uczestnictwa oraz materiały edukacyjne

AGENDA SZKOLENIA

BLOK 1.

Wprowadzenie do digital marketingu

  • rynek reklamy Internetowej na tle innych klas mediowych. Fakty, liczby, trendy.
  • konsumenci w cyfrowym świecie – kim jest statystyczny internauta, jakie zmiany w zachowaniach konsumentów wywołuje digitalizacja i czego możemy oczekiwać w nadchodzących latach?
  • strategia w marketingu internetowym
  • od masowej do hipertargetowanej komunikacji – trendy i kierunki rozwoju marketingu w mediach cyfrowych

BLOK 2.

Kanały i taktyki komunikacji w internecie

  • koncepcja PAID / OWNED / EARNED media
  • inbound vs outbound marketing
  • przegląd podstawowych kanałów obecności w sieci:
    • kampanie display (formaty, modele emisji i zakupu, placement buying vs audience buying)
    • serwisy internetowe (podstawowe zagadnienia, trendy w projektowaniu serwisów www, praktyczne wskazówki)
    • search engine marketing (seo i sea)
    • content marketing, social media i womm (social listening, dialog na społecznościach, liderzy opinii i marketing rekomendacji)
    • mobile marketing (serwisy mobilne, reklama mobilna, proximity marketing)
    • video marketing (reklama video, vod, działania niestandardowe)
    • e-mail marketing (bazy własne vs bazy zewnętrzne, eCRM)
    • e-commerce (modele biznesowe sprzedaży w sieci, własne sklepy internetowe, współpraca ze sklepami internetowymi)
    • marketing automation (automatyzacja w marketingu internetowym, lead nurturing)
    • działania niestandardowe i aktywacje konsumenckie (inspirujący przykłady z Polski i Świata)

BLOK 3.

Mierniki i źródła danych

  • podstawowe pojęcia i wskaźniki w marketingu internetowym
  • źródła wiedzy o konsumencie w sieci – badania i narzędzia
  • analityka internetowa i testy UX

BLOK 4.

Pozyskiwanie i angażowanie internautów w praktyce

  • trendy i kierunki w komunikacji w mediach cyfrowych
  • przegląd inspirujących case-studies z Polski i Świata
  • fakty i mity o marketingu internetowym

BLOK 5.

Współpraca z agencjami internetowymi i domami mediowymi

  • definiowanie celów i planowanie działań
  • wybór agencji do współpracy
  • briefowanie agencji
  • budżetowanie i współpraca z agencją
  • wskaźniki efektywności i ocena wyników
  • praktyczne aspekty współpracy z agencją

CERTYFIKOWANY TRENER

Krzysztof Winnik

Krzysztof Winnik – związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od 12 lat. Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.

 

Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.

Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.

Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ - Digital Marketing Qualification.

Krzysztof Winnik

SZKONTAKTUJ SIĘ I ZAPYTAJ O SZKOLENIE

Kontakt

INNE POLECANE SZKOLENIA

DIMAQ logo

Szkolenia prowadzone przez trenera certyfikowanego przez IAB Polska DIMAQ.